Mi is az a céloldal vagy landing page?

A céloldalnak egyetlen, jól meghatározott feladata van: bemutatja a látogatóidnak a terméked vagy szolgáltatásod és a lehető legnagyobb arányban varázsolja őket fizetős ügyfelekké.

A céloldal nem teljes weboldal, ahogy a neve mutatja ez egyetlen, statikus oldal és kettő dolgot lehet rajta csinálni: kilépni vagy meghatározott műveletet végrehajtani (például: vásárlás, előfizetés vagy feliratkozás a hírlevelünkre). A céloldalt ezért úgy kell kialakítani, hogy a legjobb legyen a művelet végrehajtásának aránya.

Miért kell céloldalt csinálni?

Egy mondatban: a landing page a marketing folyamatok biztos alapja.

A bevezetőben már kiderült, hogy a céloldal elsődleges célja a konverzió optimalizálás. Ha van Google vagy Facebook hirdetésed akkor a hirdetésekhez igazított céloldallal sokkal magasabb hatásfokon üzemeltetheted a kampányaidat. Ez több konverziót jelent azonos költséggel.

Nem mindegy, hogy 1.000.000 forintos marketing költségből 100 vagy 1000 ügyfeled van…

Gondolj csak bele melyik működne jobban az alábbi két eset közül:

Első eset: egy egyszerű termék oldal, kettő termék képpel egy kis leírással és “Vásárlás” gombbal…

VAGY

Második eset: egy olyan oldal, ami megoldást kínál arra a konkrét problémádra, amire éppen kerestél. Minden információt megad Neked, amire szükséged van, mutat referenciákat, boldog ügyfeleket, akik szívesen mondták el a véleményüket. Vagy éppen videóban és több képpel is bemutatja az adott szolgáltatást garanciát és visszafizetést is kínálva. A végén pedig egy remek ajánlattal, ami esetenként csak limitált ideig vagy limitált példányszámban érhető el…

Hogyan kell céloldalt csinálni?

Fontos, hogy a céloldalad csak egy dologról szóljon. Egy problémát szeretnél megoldani, egyfajta vágyat akarsz ébreszteni, egyvalami hiányát akarod pótolni. Rá kell világítani a terméked vagy szolgáltatásaid előnyeire, hogy miért jobb, mint a konkurenciánál.

Az emberek nagyon ritkán fizetnek olyanért, amit nem ismernek vagy olyannak, akiben nem bíznak.

Online világban ki kell érdemelni a bizalmat. Meg kell mutatni a látogatóidnak, hogy szakértő vagy a témában, több évtizede foglalkozol a szakmádban és rengeteg referenciád és elégedett ügyfeled van. Ha bizalmatlanok, akkor egyszerűen kilépnek és keresnek tovább.

Az egyik legfontosabb, hogy egyértelműen meg kell mondani a leendő ügyfélnek, hogy mit kell csinálni a céloldalon, ahhoz, hogy megkapja amiért idejött. Jól elhelyezett gombokkal, feliratkozó űrlapokkal vagy éppen a rendelés lehetőségével kell segíteni a konverziót.

Mi kell még a céloldal elkészítéséhez?

Mint egy komplett weboldalnál, itt is biztosítani kell a technikai feltételeket, tehát a szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:

  • Modern, reszponzív (vagyis mobilra is optimalizált)  céloldal elkészítése WordPress alapokon. 
  • Egy nemzetközi fejlesztő csapat által rendszeres karbantartott premium WordPress sablon 25.000 forint értékben.
  • 10 darab premium fotó a céloldalra 3.000 forint értékben, ha esetleg nincsenek saját képeid.
  • Egy könnyen bővíthető, kezdetben minden igényt kielégítő premium tárhely 1 db domain regisztrációval 10.000 forint értékben
  • Céges email telepítése, hiszen kell, hogy legyen hiteles email címed, amin elérhetnek az ügyfeleid.
  • Google Analytics és Google Search Console integráció, amivel nyomon követheted a céloldal működését
  • SSL/HTTPS installáció – ha tudod, hogy mi ez, akkor azzal is tisztában lehetsz, hogy a “Nem biztonságos” oldalakat a Google lassacskán hátrasorolással büntetheti. Ezért ez a szolgáltatás alapvető.
  • Alapvető kiegészítők telepítése – WordPress világban van néhány olyan kiegészítő, ami nagy segítség kezdetbe és a későbbiekben is.

 

Mi lesz, ha elkészül a céloldal?

Nem hagylak magadra az átadás után sem: minden weboldalra és céloldalra érvényes a NETMIX GARANCIA, amivel 1 hónapig díjmentesen javítok minden hibát, ami a tesztelés során elkerülte a figyelmet.

Kész a céloldal lehet hirdetni: felépítem Google és/vagy Facebook kampányaid és optimalizálom is őket. A lassan már 10 éves online marketing tapasztalatommal a maximumot lehet kihozni a hirdetésekből.

További tanácsokkal és fejlődési lehetőségekkel is ellátlak, hogy hosszú távon is sikeres legyél az online üzleti világban.

Céloldal készítés árak

Egy céloldal elkészítésének alapdíja 150.000 forint (alanyi adó mentes számlával ÁFA nem jön hozzá).

Akár 38.000 forint ajándékkal: az említett premium sablon és képek valamint a tárhely és domain regisztráció első éves díjának felét elengedem, ha engem bízol meg a Google hirdetéseid kivitelezésével. ( Ez azért is ajánlott, mert ha később a hirdetések miatt változtatni kell a weboldalon, akkor én tudom a legkönnyebben megcsinálni… )

Ha pedig Google és Facebook hirdetést is szeretnél, akkor a teljes összeget. Vagyis 38.000 forinttal kevesebbért, 112.000 forintért lehet egy professzionális, konverzióra optimalizált céloldalad.